GODT nyt for HVR

16-01-2022

Vi er på vej mod lysere tider, på mere end en måde!

På mandag d. 17. januar kan vi åbne rytterstuen igen og slække lidt på restriktionerne på HVR.

MEN, Hvidovre har stadig et incidenstal, som gør, at der er en række anbefalinger på forskellige områder.
Dette gør sig også gældende i foreningslivet, herunder på HVR!

Vi har modtaget følgende instruks fra Hvidovre Kommune:

Foreningsaktiviteter, træning, kampe, turneringsaktiviteter, stævner m.v. kan gennemføres med øget fokus på smitteforebyggende foranstaltninger, herunder:

Mundbind

Alle besøgende på 12 år og derover skal bruge maske eller visir i lokaler, hvor der udøves idræts-, fritids- og foreningsaktiviteter. Ved selve udførslen af aktiviteten (d.v.s. når du sidder i sadlen), skal der ikke bæres mundbind/visir.

Det betyder, at vi stadig må leve med lidt mindre frihed på HVR end vi havde ønsket - men forhåbentlig ikke så længe. Bestyrelsen og de forskellige udvalg er allerede i gang med at planlægge forårets og sommerens arrangementer, herunder de stærkt efterspurgte ridelejre. I kan godt begynde at glæde jer, for der bliver flere spændende ting at se frem til.

Sæt allerede nu X i kalenderen tirsdag d. 15. marts, hvor vi afholder den årlige Generalforsamling.
Indkaldelse m. dagsorden sendes ud snart.

Med optimistiske hils'ner
BESTYRELSEN